Att möta en publik

Idag ska Lars Vegas Trio vara med på Allsången. För att få den rätta känslan, eftersom jag inte är på plats själv, stog jag i kö till vardagsrummet i morse redan vid sjusnåret. Sen vid nio när dörren öppnades rusade jag in och tog plats i soffan. Här ska jag nu sitta hela dagen och vänta.

Jag följer tisdagsbloggen på allsångens sida http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=112965&a=1629972 och håller ett vakande öga på Vegas Twitter.

Lars Vegas Trio

Lars Vegas Trio

Just nu blev jag ensam i huset, eftersom sonen åkte till en kamrat, så jag tror jag ska våga mig till köket för en bit lunch. Så det borde funka utan att någon tar min plats i soffan. Ska locka med mig hunden för säkerhets skull.

Ett svar

  1. Haha! 😀 Vi måste rösta som fan så att det blir Lars Vegas Trio som måste dansa dubbelbugg med Kevin Borg. Tänk dig det! 😀

Kommentera

