En annan blogg…

Jag läser andras bloggar också och ibland hittar jag små guldkorn. Tänkte att jag kunde dela med mig av dom. I dag får ni min absoluta favoritblogg för tillfället Sanna Lundells blogg på Mama.

2 svar

  1. Möten…
    Ja visst blir det möten även om dom är virutuella (blev det rätt stavat). Det kände jag, mötte dig Lena, nu och det var ett trevligt möte. Kommer att bli kul att få ta del av din blogg. Fortsätt att paxa soffan på tisdagskvällarna. Man bli glad av all allsång. Kram

  2. En annan dag ska jag berätta om hur det gick till när jag vågade börja sjunga 🙂

Kommentera

