Världens bästa låt

Jag snöar lätt in på vissa låtar. Och alla är, för kortare eller längre perioder, världens bästa låt – just nu. Det här är låtar som får mig att ta ett extra litet steg på väg till kaffebryggaren eller gunga i takt där jag sitter på min stol framför datorn. Inget är så bra som att sätta på lite bra musik när skrivkrampen slagit till.

För någon månad sedan hörde jag talas om Spotify och idag tycker jag ärligt att de som gjort den borde få nobelpriset. Ladda genast hem om ni inte redan har den spotify.se Världens bästa låt kommer nämligen att presenteras som spotifylänkar.

Världens bästa låt – just nu  (Jag tänker inte skriva vilken det är. Det får bli en överraskning)

Ett svar

  1. Mitt möte med spotify är bara nån månad bort, men förstår inte hur jag kunnat leva utan! Helt underbart, jag röstar också för nobelpriset. Nu när du drar på yran, förmodar jag, kom ihåg att lämna alla förutfattade meningar hemma, lyssna på artister du inte tänkt och ha de bara bäst!

Kommentera

