Ett himla bra klipp

Jag gillar egentligen inte youtubeklipp i bloggar och jag tänkte verkligen att kvoten för den här var fylld i och med att jag redan haft en sån. Men jag kan bara inte låta bli att tipsa om denna. Ett himla bra klipp från Youtube

Går ni i giftastankar så är det helt enkelt ett måste att se detta innan ni talar med bröllpskordinatorn.

Ett svar

  1. Får mig att tänka på vilken viktig social funktion det är att dela med sig. Vi människor älskar att dela med oss. Det måste vara någon inneboende drift!

    Men oavsett vad vi delar med oss – skvaller och rykten, nyheter eller kreativa saker vi gjort själva – eller hur vi gör det – vid fikabordet, på telefon med bästa vännerna, per mejl till jobbarkompisarna, på bloggen eller på olika sajter och online communities, så verkar det framförallt handla om att tre saker ska vara uppfyllda för att det ska få riktigt stor spridning: det ska vara nytt, det ska vara roligt och det ska vara gulligt eller på nåt annat sätt göra mottagaren glad.

    Tänk om det är så enkelt?

Kommentera

