Världens bästa låt

2004 var Cher i Sverige och jag såg hennes konsert på Globen. Jag hade väl egentligen aldrig varit nåt riktigt fan, men det var lite som min kamrat sa om Whitesnake. Har dom åkt ända hit för att spela, så var det väl katten om inte jag skulle kunna åka till Stockholm och lyssna.

Inte hade jag så höga förväntningar heller, mer än att det alltid är kul att se en livekonsert. Men när hon kom ut på scenen så gräta jag. Fråga mig inte varför, men på nåt sätt så kändes det väldigt stort att se en levande legend.

Efter konserten så lyssnade jag en hel del på Cher och kom fram till att det hät nog är min favorit. Love and Understanding – Cher

bild lånad från zillow.com

bild lånad från zillow.com

There are no comments on this post.

Kommentera

