Stubben spekulerar

– I kväll ska dottern på fest.
– Jaha
– Det är nån där som hon gillar. Tycker du att jag ska ringa?
– Nej hon klarar sig
– Alltså inte till henne, till honom
– Varför?
– Ja, men borde han inte varnas på nåt sätt?
– För hennes ovana att lägga begagnade snusar överallt?
– Ja…typ
– Så att han vet att hon gillar att ligga i soffan och bli uppassad?
– Ja…är inte det bra att vara beredd på det?
– Kanske hellre på hennes sätt att bre ut sig explosionsartat över hela huset på tio minuter efter att hon kommit in genom dörren
– Ja…det borde han veta, det kan ta lite på nerverna faktiskt

Stubben i köket

Stubben i köket

– Om jag ändå ringer kanske jag ska berätta att hon är söt, smart och rolig också?
– Nemen det kommer han ju att upptäcka själv
– Ja just ja…

3 svar

  1. Jag undrar hur det gick……

  2. Jag med…fråga du, jag vågar inte

  3. Haha! Nu är ni allt bra nyfikna va? :p

Kommentera

