Världens bästa låt

Att erkänna att jag gilla pojkband känns väl lite så där. Jag skyller på dottern som bombarderat oss med den musiken under alla år. Häromsistens upptäckte jag en låt av EMD som jag inte lagt märke till tidigare. Den dagen hade den tydligen nåt som tilltalade mig just då.

emd

Jag har dessutom gjort en intervju med Danny. Visserligen bara på telefon, men ändå. Väldigt trevlig pojke kan jag meddela.

Ett svar

  1. Ja visst är det en trevlig prick den där Danny. Synd att det bara var en telefonintervju, för han är grymt fin att titta på också. (hi hi)

Kommentera

