På resa igen

Nu är jag ute och åker tåg igen. Jag älskar min nya lilla dator. Den ryms lätt och galant i handväskan och har så lång batteritid att det aldrig behövs nån sladd. Jag sitter här och läser lite bloggar, lyssnar på Thesixtyone, tittar ut på ett regningt Uppland och skriver lite. Mår på det stora hela helt förträffligt.

tåg

Kvällen ska jag dessutom få tillbringa med de människor jag tycker allra mest om här i livet. Så nu tänker jag njuta! Nu tänker jag må gott! Jag borde inget! Jag får! Jag har till och med gjort mig förtjänt av det!

Kom just på att detta nog är den själsliga plastic padding jag letat efter. Och fattar ni inte vad det är, får ni titta i kommentarerna till det här inlägget.

Ett svar

  1. Ha det så trevligt på din resa 🙂 Att åka tåg kan ibland vara jobbigt, av olika anledningar, men många gånger också rätt skönt och avkopplande. Låter som att du njuter av din resa och att du hitta själslig plastic padding låter ju inte helt fel det heller 😉 Må gott!

Kommentera

