Världens bästa låt

Länge sen jag hörde en låt som riktigt tog tag. Men så kom den här på radion en dag. Och genast började det spritta och det blev några danssteg på väg till kopieringen.

Genast letade jag upp den på Spotify och den gick varm hela kvällen. På morgonen, vid mailchecken, satte jag på den igen, högt! Efter ett tag märkte jag att sonen var där och startade om den lika ofta som jag.

-Visst är den bra, sa jag hoppfullt. Nej…men den som kommer efter är ännu sämre.

Ett svar

  1. Rätt där, Leo. Haha 😀
    Den var inte så bra… har aldrig hört förut heller.

Kommentera

