Det blev advent ändå

Titta så bra det gick utan panik och i lugn och ro.

foto Lena Dalgren

I morse kunde vi kliva upp och äta frukost i adventspyntat kök och tända det första ljuset. Hoppas nu bara att jag kommer ihåg detta till nästa advent eller för den delen till när det börjar dra ihop sig mot jul. Då brukar Major Lena i vanliga fall gå an med tornadostämman så folk och fä darrar. Kanske dags att hoppa över den traditionen också.

foto Lena Dalgren

Under hösten har jag gått på träning för att komma över min Lars Winnerbäck fobi. Jag har nämligen haft den bestämda uppfattningen att jag INTE gillar hans musik. Personen verkar ju trevlig så det har inte varit något personligt. Men så har jag fått träna under uppsikt av vännen Selma. Och det har gått riktigt bra, så i kväll blir det examen. Konsert i Östersund. Spännande!

4 svar

  1. Är det verkligen rätt stake i köket?

    • Jajjemen!! Det har Major Lena sett till

  2. Nu när jag vet att det är ordning där hemmavid så finns bara en undran kvar.
    När får vi en utförlig rapport och analys från din första Winnerbäck konsert?
    Har nu varit tålmodig i flera dagar, har inte velat verka för desperat. Men nu kan jag inte vänta längre!! !!!

    • Jag smälter fortfarande

Kommentera

