En artig ung man

När mina flickor var i tonåren försökte jag alltid tipsa om unga pojkar som jag tyckte var passande. Men han är väl trevlig?! Och så är han så artig kunde jag höra mig själv säga. Föremålet i fråga hade då oftast hälsat och pratat några ord med mig på ICA, byns träffpunkt.

Behöver jag säga att ingen av dessa unga män har passerat som pojkvänner i detta hus. Nu har mina döttrar hittat trevliga unga män alldeles på egen hand, så jag har inget att klaga på.

Nu är det tur att jag inte känner Agnes. För då hade jag säkert sagt till henne, att Vincent…det är väl en trevlig pojke?! Och artig är han också när jag träffar honom på ICA! Nu är det ju inte varje dag vi springer ihop, men det händer när han är i krokarna.

Och världens bästa låt just nu är den här

There are no comments on this post.

Kommentera

