Världens bästa låt

Nu var det länge sen det spratt i gammkroppen. Men plötsligt spratt det till i gumman, för att citera Lasse Berghagen med lite modifikation. Fortsättningen hon blev ung och hon blev fri, låter ju som en bra början på fredagen.

Den här skulle definitivt få igång mig på dansgolvet. Vilket får mig att tänka på den ordväxling jag hade med sonen i går morse. Det stog klassdisco på eftermiddagens schema nämligen.

– jJag byter tröja, den här luktar så illa, och man vill ju vara fräsch när det är disco
– Tog du deo efter duschen i går?
– Japp
– För du blir ju säkert svettig av dansen
– Dans och dans, det är ju godiset som är det viktiga
– Ja men nog ska ni väl dansa också?
– Njaaa…det tror jag nog inte att nån är intreeserad av
– Ja men då kan ju du börja, så hänger säkert de andra på (hur kul är det egentligen med en mamma som säger så?)
– Vet inte om jag direkt är den dansanta typen….

There are no comments on this post.

Kommentera

