En låt kanske?

Vad sägs om en riktigt bra låt? Kanske till och med världens bästa. På min iPod är det dock fortfarande Agnes – I need you now som spelas flitigast. Har upptäckt att orginalversionen är riktigt bra också.

För övrigt kan jag rapportera från kylen att julmaten är slut! Det blev en synnerligen konstig jul detta. Jag brukar ägna mig åt traditionen att bära julmat ut och in ur kylen fram till nyår minst, med fara för familjens hälsa. Men nu hade jag tydligen lyckats laga en alldeles lagom mängd mat.

bild lånad från recept.nu

Lite kakor finns det kvar än. Det passar bra nu när jag ska ge mig i kast med den hög böcker som ligger och väntar på att bli lästa.

God fortsättning alla!

There are no comments on this post.

Kommentera

