Stubben spekulerar

– Välkommen ut!
– Tack! Det tog tid men nu har jag tagit  jag ett litet steg.
– Jag bestämde mig för att vara tålmodig och inte tjata.
– Du har varit sååå duktig kära Stubben. Tjata fungerar inte alls. Då hade det förmodligen bara tagit längre tid.
– Mmhmm

– Vad ska du hitta på nu då?
– Jag ska faktiskt bara sätta mig här på stubben (råkade vara en här utanför bubblan) och sitta här och filura en stund. Se vad som händer.
– Låter som en klok idé. Inte särskilt likt dig…men klokt.
– Ska jag ta det där som en förolämpning eller komplimang?
– Ta det som du vill men kom i håg att du blir vad du tänker.
– Ok…då tar jag det som en komplimang.
– Bra!

There are no comments on this post.

Kommentera

