Tvärtom

– Jag har bestämt att jag måste se mer på TV, deklarerade kära väninnan härom dagen. Jag ser ju aldrig på TV, och det är bra att bryta sina vanor, så nu har jag bestämt mig för att börja. Hon hade gått ut lugnt med nyhetsmorgon och go kväll, och var mycket nöjd med sin nya vana.

Nya vanor

Jag måste nog också börja titta på mina vanor. Ifrågasätta och kanske bryta. Jag slöhänger vid datorn på tok för mycket på kvällarna. Surfar och chattar, men gör egentligen inget. Så jag bestämde mig precis för att börja läsa mer i stället. Hittade två nya pocketböcker på affären i går som fick följa med hem.

Måste bara avslutningsvis tipsa om en bra låt. Det är tyvärr inte världens bästa, men den enda av det här bandet som finns på spotify. Se till att få tag på den här plattan! Expressions av Impulsia. Bra tryck i den! Här ett smakprov

There are no comments on this post.

Kommentera

