Nu skiter jag i det

Om jag tittar på vilken kategori jag använt mig av mest i den här bloggen så är det Annat. Vad säger det er? Mig säger det att jag tappat tråden fullständigt.  Jag har på nåt sätt övergivit grundtanken med den här bloggen, och det har bekymrat mig. Jag hängde upp mig på det och körde fullständigt fast i mitt skrivande.

Om jag fått en idé till ett inlägg och det inte funnits nån kategori för det så har jag hoppat över att skriva, för man måste ju vara konsekvent…eller? Och så blev det som det blev då. Det blev nästan inga inlägg alls.

Men nu kom jag på det! Det är ju EGOåret! Jag kan skita i kategorierna och skriva om precis vad jag vill. Tänk att det ska vara så svårt att fatta det. Tur att jag har hela året på mig att träna. För det behövs som ni kan ana.

Hur går det för er? Är ni egoistiska?

2 svar

  1. Gillar mycket att du släppt tanken på vilka ämnen som får rymmas i bloggen, nu strömmar ju det in intressanta inlägg, BRA JOBBAT LENA!

  2. Du är väl pyttipannabloggare precis som jag och miljarder andra. Sträck på ryggen och upp med hakan bejb!

Kommentera

