Uppmärksam

Jag har tjatat lite om det här med vad det var jag skulle lära mig av krocken. Jag har fått diverse svar. Mer eller mindre spydiga kan jag avslöja. Det var ingen som riktigt tog det på samma allvar som jag.

Men så äntligen idag fick jag en förklaring som jag kände att jag kunde ta till mig. Du ska nog vara uppmärksam på något, sa min massage terapeut. Försök inte räkna ut vad det är utan var bara uppmärksam, så ska du se att du får svar.

En svår men spännande utmaning för mig som så gärna vill räkna ut saker i förväg och helst oroa mig lite för det också. Men nu ska jag verkligen försöka att släppa och se vad som händer.

There are no comments on this post.

Kommentera

