Hur går det då?

Så där…får jag väl erkänna. Det blir liksom ingen riktig sprutt i gumman. Jag gör allt rätt. Tränar regelbundet, sover gott, arbetar mindre, promenerar, äter bra, omger mig trevliga människor och har två resor att se fram mot. Men var är energin? Något ligger i vägen och jag kan inte begripa vad det är. Hur gör man då?

4 svar

  1. Om det inte funkar att göra rätt får du väl testa med att göra fel istället. För mycket müsli är inte nyttigt, vet du ju. 😉

    • Aha…lite mer onyttigheter i påsk kanske gör susen då 🙂

  2. Det som fattas är solen! vi har ju inte sett den på jättelänge. Så om bara vårsolen visar sej, är jag säker på att energin också kommer

  3. Ibland måste nog saker och ting få ta tid. Nya saker måste mogna och finna sin egen plats. Och de gamla måste acceptera att de bytts ut. Jösses vilken sprutt det kommer att bli på dig sedan !! När du äter mindre musli, gottat dig med påskmat och solen dränker dig med strålar och värme.

Kommentera

