Skummis

På vägen till New York hade jag känslan av att jag blev lite extra kontrollerad. På vägen hem var säkerhetskontrollerna minimala i jämförelse. Men när jag kom hem och öppnade resväskan möttes jag av den här lappen.

En sista kontroll av "skummisen"

Mitt bagage hade blivit genomsökt. Men tydligen blev jag friad från alla misstankar, eftersom de släppte hem mig.

Ett svar

  1. ” Inge konstigt alls!” Det betyder att du blivit duktig på att smuggla rätt. Tycker att det är skönt att du är hemma!! 🙂

Kommentera

