Galleribesök

Efter förra veckans konstupplevelse har jag lite abstinens efter konst och att bli berörd. Eftersom det inte direkt haglar konstmuseum i min närhet så tog jag Second Life till hjälp. Här finns mängder av konst att titta på. Allt från kända konsteverk till skulpturer gjorda ”inworld”.

The Feather av duktige Second Life konstnären Ghost

Om det och lite annat smått och gott kan ni läsa på bloggen Kvistlenas andra liv.

Det var länge sen jag målade nåt själv, men nu är jag riktigt sugen. Jag tror jag ska göra en inventering i färgförrådet.

Johan Baldessari

There are no comments on this post.

Kommentera

