Bästa bantningsmetoden

Så var det dags att möta sig själv i bikin igen. För mig var det inte alltför länge sen, eftersom jag var i Marocko i våras. Ändå är det lite som…men jaså…har jag inte gått ner dom där kilona till den här sommaren heller. Samma sak varje år, och ändå ger jag inte upp hoppet inför nästa sommar.

Kan nog påstå att jag har provat de flesta bantningsmetoder som finns. Med mer eller mindre lyckat resultat.  Och i slutändan ser jag ut som vanligt ändå. Kanske dags att acceptera snart att jag är lite ”utfylld”.

Venus of Willendorf

I går mötte jag en väninna som berättade att hon fått ett bra bantningsråd från sin läkare. Enligt honom så finns bara ett sätt. En enkel gymnastikrörelse. Skaka på huvudet när det bjuds på något gott.

3 svar

  1. Hahaha! Tänker du prova?

    • Njaaa…

  2. Stort skratt!

Kommentera

