Vad skriver jag om egentligen?

Vilka är de mest förekommande orden i bloggen? Det kan man ta reda på här
Så här ser det ut om jag testar. Sonen har en central roll, och det stämmer ju. Han är både klok och rolig, så att jag skriver om honom är inte konstigt. Sen har vi det där med böcker och läsning. Ja, det är viktigt för mig. Kanske därför frustrationen över att inte kunna läsa med nån ordning är så stor.

Ska är också ett vanligt förekommande ord. Mycket som ska göras har det varit. Borde nog försöka minska användandet av det ordet.

Det var länge sen ni fick nån Världens bästa låt. Men idag har jag en till er. Måste bli en Kentlåt. Jag såg en fantastisk konsert med dom på Yran.  Apropå yran kommer jag på att ni ska få en låt till idag. Inte världens bästa, men bra. Ett nytt band som jag kommer att hålla ögonen på. Bedroom Eyes. Äsch…vad tusan, ni får ytterligare en. Också från Yran. Josh Rouse. Så! Nu har ni lite god lyssning framför er.

3 svar

  1. Åh, såg du Kent på Yran också! Avis jag blir 😉 Det blev ingen sommarkonsert för min del, något som känns riktigt trist. Kent och sommar är liksom magi på något sätt. Får leva på februarikonserten ett tag till…

    • Magiskt var ordet 🙂

  2. Tack för låttipsen! Sidan med orden hade jag glömt bort, vad heter den?

Kommentera

