Stubben spekulerar

– Ska du ut och resa nu igen?
– Japp!
– Men tycker du verkligen att New york är den bästa platsen för vila? Du ska ju vila, eller har jag fel?
– Vila och vila…jag börjar vara less på det vet du.
– Hmm…
– Jag tror det är dags att börja fylla på med energi nu. Tror faktiskt jag är redo för det. Och jag vet inget ställe som är så fullt av energi som New York. Det kommer att smitta av sig på mig.


– Jag känner mig skeptisk.
– Är du någonsin nåt annat?
– Vissa skulle kalla mig för klok.
– Jojo…
– Vi får väl se vem som har rätt. Jag vill att du skriver och berättar medan du är borta. Och då vill jag höra sanningen!
– Ok då…

2 svar

  1. Jag tror faktiskt att Stubben har fel, jag tror faktiskt att Lena gör rätt!! Att fara på helt annan ort, där man desutom inte känner nån(kanske) och leva livet, det kan göra susen! Och så får man känna att jaaa jag kan!
    kram o harebra på resan!

  2. Va kul att stubben är tillbaks, jag gillar honom. Han verkar ju vara en snäll lite röst och inte alls som den som brukar prata med mej. Det är en elak lite jäkel de! Tror du din stubben skulle kunna träffa och prata lite förstånd med min? Jag ser också fram emot reseskildringen. Sköt om er!

Kommentera

