Snart på väg hem

image

Nu ber mina fötter och ben om nåd. Jag tröstar med att vi åker hem i morgon. Vi ska bara…på förmiddagen.
I kväll har vi sett New York Rangers vs Ottawa på Madison Square Garden, och vi fick mycket för pengarna eftersom det blev både förlängning och straffar.
Tidigare idag blev det ännu mer tokshopping. Så nu ligger jag här och tittar på alla kassar och undrar hur i hela världen jag ska få ner allt i väskan. Hur mycket kläder kan man ha på sig på vägen hem?

2 svar

  1. Alltså, det borde gå att köpa fler väskor

  2. Åh, så underbart med lite hockey i NY! 🙂 Det är ju en stor dröm för mig. Att åka till USA och se hockey. Tack för att du delar med dig av ögonblicksbilder från denna fantastiska resa!

Kommentera

