Radioblogg?!

Tänkte att jag skulle testa nåt nytt 🙂

5 svar

  1. Härligt Lena med en ny blomstrande idé! Det är dig jag får ladda ner i lurarna i sommar;-) Dessutom ett väldigt bra val av låt (finns i lurarns redan). Fortsätt!!!

  2. Som svar på din fråga ang om radioblogg fungerar: Utmärkt! 🙂 Det tycker jag du kan fortsätta med när du känner för den formen. Och låten var inte heller dum.

  3. Tack!! Nu känner jag mig inspirerad att fortsätta 🙂

  4. Jag älskar också låten OCH jag älskar att höra din röst. Fast det inte var nån kamera med så fick jag bilder iallafall. Jag såg var och hur du satt… det här blir riktigt kul de, men förresten det vore ännu bättre om du fixade så att vi kan prata in våra kommentarer! Kraaam bästaste Lena

  5. Bra ide´!!!

Kommentera

