Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen

Vi har alla olika element där vi trivs som bäst. Havet, skogen, staden eller som i mitt fall fjällen. Visst trivs jag i de andra också, men fjällen är ändå den plats där jag tankar in ny energi. För mig att stå högs upp på ett fjäll och se ut över vidderna ger en alldeles speciell känsla. Mina lungor fylls med ny luft och livsandarna återvänder.

Med tanke på det är det märkligt att jag inte oftare åker till fjällen. Men nu har det i alla fall skett. Den här helgen tillbringar jag och Klara i Bydalen. Vi gick ut hårt och började med after-ski.

Vi gjorde ett stopp i Östersund för en liten shoppingrunda. Det blev bland annat nya underställ och hudproduketr av olika slag. Det är ju inte bara själen som ska pysslas om utan även utsidan.

Klara har ägnat kvällen åt uppvärmning inför bravaderna i backen. Höfterna har svängt fint hit och dit hela kvällen. Själv har jag vilat mig i form på soffan.

I morgon ska vi prova backarna. Vi hoppas på lite action som i den här gamla godingen.

Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen, och över vidderna man tydligt hörde smällen när någon sportklädd pinuppa fick på munnen en puss och några välinlärda klappar på sin stuss. För den som lider utav spleen i sexappellen är det så hälsosamt och stärkande i fjällen. Det står en doft av erotik omkring vår fjällsportssociete, där ligger fröknarna von Pahlen nog i lä.

There are no comments on this post.

Kommentera

