Mitt liv just nu

Jag hatar när jag inte tar mig upp på morgonen
Jag hatar att sonen måste fixa allt själv på morgonen
Jag hatar när jag inte kan jobba för att ångesten håller mig i sitt grepp
Jag hatar att tårarna rinner för minsta lilla
Jag hatar att jag blir rädd när jag inser att det kommer att ta lång tid innan jag är tillbaka
Jag hatar att jag aldrig kommer att bli densamma igen
Jag hatar att jag inte såg och begrep
Jag hatar när frukostäggen blir löskokta

Jag älskar när kära vänninan kommer på spontanbesök
Jag älskar när solen skiner och inger hopp om vår
Jag älskar att det snart är påsk och jag får ha alla barnen hemma
Jag älskar att P&L närmar sig för varje dag
Jag älskar att jag kan se genom dimman och tänka framåt
Jag älskar att jag kan lyssna på kroppen och rätta mig efter det

There are no comments on this post.

Kommentera

