På’t igen

För många dagar sen skrev jag ännu ett inlägg på min iPad. Den här gången tyckte jag att jag skulle avancera det hela och lägga in en bild och vips så var allt försvunnet. Sen dess har jag varit sur, men idag gör jag ett nytt försök.

20120802-145151.jpg

Just nu ser det väldans konstigt ut. Vi får väl se om den där koden resulterar i en bild när jag publicerar.

Det försvunna inlägget var långt och handlade om hur jag mår just nu. Jag kan meddela att jag mår hyfsat just nu, förutom att sömnen är rubbad och jag sover ytterst få timmar per dygn. Det här är inget nytt. Det händer under vissa perioder och är inget jag oroar mig särskilt mycket över.

I sommar har jag varit ledig och passat på att njuta så mycket jag har kunnat. De få soldagarna tänker jag inte orda om här. Det är som det är och jag har tagit vara på solstrålarna som tagit sig igenom molnen. Något jag lärt mig i sommar är att jag har en oanad talang i att sätta upp tält i spöregn.

Nu plingade det till i mailkorgen. Jag publicerade tydligen det här blogginlägget när jag la in bilden. Snart ska vi nog komma överens min padda och jag så att det blir rätt.

Förutom att slöa och njuta av solen, när den tittar fram, så har jag påbörjat den stora rensningen i huset som jag skjutit upp så länge. Otaliga sopsäckar har åkt till tippen. Ändå känns det som jag precis har börjat. Jag har jobbat mig igenom den gigantiska strykhögen också. I botten på den fanns plagg som jag totalt hade glömt bort. Det blev lite som att förnya garderoben.

Förutom rensning och strykning ägnar jag dagarna åt att titta på OS. Det är viktiga saker som Nina, Selma och jag avhandlar i chatt under tävlingarna. Till exempel snyggast magrutor, störst biceps, och hårigaste armhålorna. Ni som sett herrarnas gymnastik vet vilka som avgick med den segern. I morgon börjar friidrotten och då blir det inte många minuter över till annat.

Jag ska hålla er på halster någon dag till men sen ska jag berätta om en stor förändring som snart kommer att ske 🙂

There are no comments on this post.

Kommentera

