Blir det som man vill?

Jag följer, bland andra, två intressanta personer på twitter. Den ena säger ”Det blir ALLTID som man tänker” den andre ”Det blir ALDRIG som man tänker” Det här är väldigt intressant tycker jag. Det första citatet är från Olof Röhlander, det andra från trendspanaren Göran Adlén. Båda är mycket kloka män bör tilläggas.

Göran har utvecklat sina tankar i det här klippet

Efter att ha tittat på et här klippet kände jag att jag inte kunde uttrycka vad jag tyckte på 140 tecken, så det får bli ett blogginlägg i stället.

There are no comments on this post.

Kommentera

