365 foton

Jag deltar i utmaningen 365 foton. Mer om den kan ni läsa under den fliken. Från och med nu kommer jag att lägga bilderna här bland inläggen istället för på den sidan. De första bilderna ligger fortfarande kvar på den sidan. Det blir alltså lite blandat bilder och inlägg på den här sidan framöver. Eftersom jag ligger lite efter nu kommer jag att publicera flera bilder varje dag till jag är i kapp. Målet sedan är att det ska komma en bild om dagen.

Regn
Tema 250 –  Bild 4 av 365

250 regn

På dagens promenad hittade jag en utomhusgran full av kulor.
De hade dropparna kvar efter det senaste regnet.

There are no comments on this post.

Kommentera

