Dags för ny utmaning

Jag vet inte om jag tar mig vatten över huvudet nu. I så fall är det typiskt mig och förmodligen inget som ni blir särskilt förvånad över. Den här gången är det utmaningen #Blogg100. Den senaste tiden har jag kommit igång med skrivandet riktigt bra, om jag får säga det själv. Även om det inte blivit ett blogginlägg varje dag så har jag oftast producerat andra texter.

När jag jobbade var jag tvungen att skriva texter varje dag, även då inspirationen inte fanns. All förmåga att skriva försvann när jag blev sjuk i utmattningsdepressionen. Så sakteliga har den kommit tillbaka. Utom just den där sista biten, att skriva även när hjärnan känns tom. Det är den här förmågan som ska tränas upp igen hade jag tänkt mig.

Jag vill tipsa om sidan #Blogg100. Där kan ni läsa mer om utmaningen och också hitta en lång lista på alla som deltar i utmaningen. Botanisera lite i den så kommer ni att hitta många trevliga bloggar att följa.

PS Vän av ordning kanske undrar varför det inte längre finns några bilder i mina inlägg. Eftersom jag publicerar en bild om dagen för fotoutmaningen 365foton, så blir det många bilder på bloggen ändå. Tänker jag rätt då? Eller vill ni ha ändring på det? DS

Ett svar

  1. Jag tänker lika som dig angående bilderna.

Kommentera

