Vad är det här för hittepå?

För ett år sedan förfasade jag mig över en trend som började etablera sig. Bara anklar fast det var kallt. Korta byxor som inte nådde ner till skorna, kappa, mössa och en gigantisk halsduk.

Men vad är det här för galet hittepå tänkte jag då. Anklarna är ju den kroppsdel man fryser mest om, enligt min åsikt.

Ett år har gått. En sommar har passerat. Och dom korta byxorna syns på fler och fler. Rimligt på sommaren har jag tänkt då. Men mina byxor har fortfarande varit av normal längd.

Men sen vips en dag så klippte jag av ett par jeans. Plötsligt tyckte jag att det var jättesnyggt.

Kallare har det blivit men mina byxor är fortfarande korta. Och man fryser faktiskt inte om anklarna. Inte så mycket i alla fall…

Min första toalettselfie

Jag vet att skorna ska vara vita gympaskor om det ska vara helt rätt. Men det här är mina specialskor som jag måste ha när jag promenerar. Gammeldomen har slagit till i en fot.

There are no comments on this post.

Lämna en kommentar